Friday, April 17, 2015

Inspiratsiooniks: kehale ja vaimule

Sellised asjad nagu motivatsioonivideod avastasin enda jaoks u aasta eest. Varem ei teadnud, et sellised asjad olemas on ega tulnud pähe neid otsidagi: piisas täiesti sisemisest motivatsioonist. Tegelikult siiani piisab, kuid neid videosid vaadates tunned: "Sa ei ole üksi!"
Ja mitte, et ma ilma nende videodeta arvaks, et olen üksi, ei, seda mitte, aga siiski... see on mu meelest imeline kuidas mõni lühike video võtab tegelikult nii hästi ja nii-nii olulise kokku:




Need on videod mis on mulle jupi aja jooksul youtube'is silma jäänud, mida olen ikka ja jälle vaadanud ja mis on mu meelest lihtsalt imelised. Esimese video avastasin tegelikult täna öösel (algselt oli plaanis temalt üht teist klippi linkida) ning viimane video: see on mu meelest pisut liiga idealistlik - st n-ö valgustusajastul ja moderniseerumisel on ka oma tumedad küljed (lühidalt: süsteem ja bürokraatia kipub domineerima Inimese ja empaatiavõime üle).

No comments:

Post a Comment