Wednesday, June 8, 2022

Silver Teinbas - Sada ja üks luuletust

Mõtlesin, et panen siia üles valiku luuletusi, täpsemalt 101 luuletust. 

Esimene jagu: 1-25 

Teine jagu: 26-50 

Kolmas jagu: 51-75 

Neljas jagu: 76-101 

(minu kritseldus)

Viimane jagu lõppeb sisuliselt 2022 märtsi lõpuga. 

Kusjuures ma ei eelda, et keegi neid läbi peaks lugema, aga... lihtsalt, siis on olemas, mitte ainult minu arvutifailis või füüsilisel kujul paberile trükituna, vaid ka digitaalselt. Ja kui keegi siia satub, võib-olla leiab enda maitse järele ühtteist. 

Üldiselt jätkan kirjutamist ja mine tea, EHK saab KUNAGI midagi ka kaante vahele - kuid mõistagi pole see põhjus miks ma kirjutan. Ma lihtsalt kirjutan ja aegajalt nad lihtsalt tulevad. 

:) 

Lisaks veel üks luuletus, maikuust: 

***

 

Ühes ööpäevas

võib kohata valgust

kus mõtled

kas on õhtu või on hommik

 

kas aeg on minekul

või tulekul

 

ja kus keskel on olevik

mille suunda ju ei teagi.

 

20.05.2022 



No comments:

Post a Comment