Wednesday, November 18, 2015

Paganama õige jutt! (laiskuse vastu!)

Hetkel olen pisut emotsionaalne, sest mõned asjad viskavad vahel tõsiselt üle. Kui vaadata seda videot, siis... paganama õige jutt:

- antud juhul eriti teine pool videost. See tundub mõneti ulmeline (nt ülikoolikeskkonnas ja teatud erialade puhul seda vist tihti ei märka), aga see 10% jutt näib mulle üha enam tõesena näima.
U 80%-90% inimestest teeb vist tõesti miinimumi, et elus püsida ja rohkem ei arenegi ega tahagi areneda. Ja ausalt öeldes: ma ei saa sellest aru! Ma lihtsalt ei mõista seda. Ma mõistan seda sõnades, aga mitte emotsionaalselt.
Tundub, et vabal ajal enamik inimesi lihtsalt on, nad ketravad suvalisi ajaviitmise saite või mänge, tunnevad igavust ja näib, et puudub igasugune natukenegi pikem eesmärk või KIRG! Ja neile läheb ilgelt korda see mida TEISED teevad (jah, nagu mulle praegu! aga vahel viskab üle kui sind ümbritseb säärane laiskus ja lollus; ehkki see on ka motiveeriv ja paneb ennast üha rohkem liigutama:)).
Üha enam olen aru saanud, et ma tõesti ei mõista laiskust ja üha vähem sallin seda.

Ja minu puhul... see ei ole mingi pingutus, vaid vastupidi: nii-nii palju põnevat on ju teha ja avastada ja ennast arendada, lugeda, juurde õppida, et peaaegu igal vabal hetkel ma kasutan selleks juhust... ja ma lihtsalt ei mõista seda, kuidas leidub neid kes vabal ajal lihtsalt... eksisteerivad, on, ja eelistavad mitte midagi teha. Kuidas saab nautida mitte-midagi-tegemist???

Mingil tasandil olen neid sõnu kirjutades 'jummala rahulik'. Päriselt. Kui inimene on iseendas kindel, siis on mõttetu teiste üle (liialt) ärrituda - see on nende elu ja tehku mis tahavad - aga vahel hakkab see ka iseenda vabadust piirama kui sääraseid liiga palju ette satub.

Võib-olla igatsen ideaalset maailma kus kõik inimesed oleksid ilusad ja head ja teeksid oma asja südamega. AGA seda enam näen oma teekonda ja tahet asja natukenegi muuta ja TEHA ASJU SÜDAMEGA, no matter what!
:)

Järgmise f***ing korrani! :)

2 comments:

  1. Hmm. Ma vist kuulun sinna suurema protsendi sisse ;) Eks sellega on ka nii, et igalühel oma valik, kuidas oma elu elada. Aga see 10% ongi need, kelle peal need niisama äraelajad toetuvad. Ma just mõtlen tihti selle peale, kui tänuväärsed on teadlased, insenerid, üleüldse uurijad ja seetõttu elu edasiviijad. Kui me ei muutuks ega tahaks pidevalt muutuda, siis see jätaks kõik seisma. Muutuks nagu umbjärv roiskunuks ning mürgiseks. Aga õnneks seda ei juhtu, sest liikuva protsessi nimi on elu: ja voolu tekitajad on need 10%... Jah, muud sõnumit mul ei olegi, kui need vähesed edasiviijad on supertegijad! Aitäh Sulle Silver selle eest!
    Ja pluss-pluss - kõik suurema protsendi inimesed. Lugege ikka raamatuid ning ärge olge niisama äraelajad! Reaalne maailm on ikka parem kui virtuaal..jah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kommentaari eest, alles nüüd sattusin seda lugema!
      Aitäh veel kord! :)

      Delete