Monday, October 3, 2016

Ilus: lisons ensemble






































Prends-moi avec toi, et de nos deux misères nous ferons peut-être une espèce de bonheur! 

_____________________________
Charles Baudelaire, Les bons chiens.



«Le temps est trop lent pour ceux qui attendent, trop rapide pour ceux qui ont peur, trop long pour les affligés, trop court pour ceux qui se réjouissent, mais pour ceux qui s’aiment, le temps c’est l’éternité.»

– henry van dyke.



















* ja järgnevalt üks mu lemmikuid * 



Les gens me demandent comment je survis

Et je réponds que moi,
J'ai appris à rêver.

-Federica Maneli.


Vaba ja pisut mugandatud tõlge:
- Inimesed küsivad minult: 

kuidas ma hakkama olen saanud?
Ja ma vastan:
olen õppinud unistama. 



***
Prantsuse keeles, aga mu meelest ilus ja tahtsin seda jagada. Pole olnud aega siia kirjutada ja päris palju muid tegevusi käsil, aga eks millalgi-varsti jälle... nt oma 'raamatu' esimese pikema peatüki tahan siiski varsti valmis saada ja vaikselt areneb, eks panen selle siis vist siia ka üles:) 

No comments:

Post a Comment